Office 365 Business Standard + Copilot 365 - 1 év

Kód: 117
Hordozható Windowsre és Macre Fiókhoz kapcsolva
Ft51 500 Ft40 551 ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
10.12.2025

Részletes információ

Gyors szállítás
Gyors szállítás
Fizetés után azonnali kézbesítés e-mailben – legfeljebb 60 percen belül! A telepítési útmutatóval együtt, egyszerűen és gyorsan.
Számla
Számla
Szlovák cég vagyunk. Minden helyesen kifizetett rendeléssel együtt számlát és kulcsot kap.
Magyar változat
Magyar változat
Minden termék többnyelvű, azaz magyar lokalizációval is rendelkezik.
Garancia
Garancia
A garancia magától értetődő. A panaszokat a lehető leggyorsabban megoldjuk.

Termék részletes leírása

Leírás és alkalmazás

Kombinálja a sokoldalúságot és az ismerősséget a Microsoft 365 Business Standard csomaggal, és használja több eszközön (maximum 15 eszköz személyenként). Élvezze az összes már ismert Office-alkalmazást a kiváló együttműködési szoftver rugalmasságával és a modern, üzemeltetett e-mail megoldással együtt. Csatlakozzon és dolgozzon csapatával bárhonnan a Microsoft Teams segítségével, és használja ki az 1 TB OneDrive felhőtárhelyet felhasználónként, valamint az 50 GB-os postafiókot saját domainnévvel.

A Microsoft 365 Business Standard tartalmazza a nagyszerű Office termelékenységi alkalmazások üzemeltetett és asztali verzióit, és lehetővé teszi a fájlok egyszerű szinkronizálását, amelyeken offline dolgozott, amikor csatlakozik az internethez. A csapat több tagja dolgozhat egyszerre ugyanazon a dokumentumon, és a fájlok mindig biztonsági másolattal vannak ellátva. Legyen mindig tájékozott a legújabb frissítési modellel kapcsolatban, és ne aggódjon a karbantartás miatt az előfizetési modellel!

Microsoft Outlook
Hatékonyabban küldhet, fogadhat és kezelhet e-mail kommunikációját az Outlook segítségével. Az Outlook hozzáférést biztosít az összes mentett névjegyhez és e-mail címhez, lehetővé téve a partnerekkel és ügyfelekkel kapcsolatos információk naprakészen tartását. Ezenkívül a továbbfejlesztett alkalmazás több lehetőséget kínál a frissített névjegykártyákkal, @értesítésekkel, irányított kézbesítéssel, utazási csomagkártyákkal és egyéb funkciókkal. A munkaterhelés minimalizálása érdekében időpontokat ütemezhet különböző időzónákban, meghallgathatja e-mailjeit, automatikusan letöltheti a mellékleteket a felhőből, és beállíthat emlékeztetőket, amelyek a munkaablakok felett jelennek meg.

Microsoft Word
Hozzon létre, szerkesszen és kezeljen professzionális szöveges dokumentumokat a Word alkalmazásban. Az új fordítási, könnyebb olvasási és természetesebb írási eszközökkel javíthatja kommunikációs és információfelvételi képességét. Az új SVG-integráció, a LaTeX szintaxis támogatása, a Microsoft Translator és a Learning Tools növelik a termelékenységét. A dokumentumokat mostantól könnyebb megtalálni és kényelmesebben böngészni a könyvszerű oldalfordítási funkciókkal és az egymás melletti nézettel.

Microsoft Excel
Hozzon létre és kezeljen táblázatokat, és foglalkozzon erősebb adatelemzéssel az Excel segítségével. Ebben a verzióban az Excel mindenféle táblázatot kínál a könyveléstől a termékadatbázisokig. Az egyéb új és lenyűgöző funkciók mellett, mint például a képletek, a térkép- és tölcsérdiagramok, a továbbfejlesztett vizuális elemek, a Power BI-ben való közzététel, az új témák, a pontos kiválasztások és egyebek, új módszereket kínál az adatok vonzó módon történő megjelenítésére. Ezenkívül a továbbfejlesztett vizuális elemek, a toll területén elért fejlesztések, az egyszerűbb megosztás és a jobb hozzáférhetőségi funkciók lehetővé teszik az időmegtakarítást a jól ismert munkafolyamat fenntartása mellett.
Microsoft PowerPoint
Készítsen kifinomultabb és vizuálisan vonzóbb anyagokat, hogy megragadja célközönsége figyelmét a PowerPoint segítségével. A jól ismert eszköz legújabb verziója továbbfejlesztett vizuális effektusokat kínál, mint például a Morph átmenetek, a szövegkiemelő, a nagyítási lehetőségek. Lehetővé teszi továbbá, hogy prezentációit dinamikussá tegye 3D modellekkel, háttéreltávolítással, 4K exportálással, ultra HD felvétellel és egyéb funkciókkal.

Microsoft Publisher
Hozzon létre professzionális és vizuálisan lenyűgöző publikációkat egyszerű eszközökkel a Publisher segítségével. Az új verzió kibővíti a grafikai publikációk lehetőségeit bármilyen típusú prezentációhoz, reklámhoz, szórólaphoz, hírlevélhez, folyóirathoz és egyebekhez. Ezenkívül kiválaszthatja a célközönségének leginkább megfelelő publikációs módot: e-mail, PDF, XPS vagy kiváló minőségű nyomatok.
Microsoft Access
Hozzon létre és kezeljen adatbázisokat hatékony eszközökkel az Access segítségével. Az új verzió támogatja az adatbázis-alkalmazások létrehozását, amelyek közvetlenül a böngészőben futnak, ami különösen egyszerűvé teszi. A továbbfejlesztett program új grafikonokat is tartalmaz az adatok megjelenítéséhez, a nagy számok (bigint) támogatását, a dBASE (.dbf) újbóli támogatását, valamint a tulajdonságlapon történő rendezés lehetőségét űrlapokhoz és jelentésekhez.

SharePoint
A Microsoft SharePoint egy biztonságos webes platform az együttműködéshez és a tartalomkezeléshez. Hozzon létre egy központosított és jelszóval védett mini webhelyet a különböző online projektekhez, és egyszerűen kezelje azt. Szabja testre az oldal elrendezését, adjon hozzá oldalakat, és ossza meg a fájlokat az Önnek és szervezetének leginkább megfelelő módon. Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy automatizálják a munkafolyamatokat a projekteken keresztül, és biztonságos módon kezeljék a fájlokhoz való hozzáférést. A SharePoint segítségével extranetet is létrehozhat, és távoli ügyfeleket és üzleti partnereket vehet fel projektjeibe.

OneDrive
A OneDrive a Microsoft felhőalapú tárolási szolgáltatása. Lehetővé teszi Önnek és munkatársainak, hogy bárhol is legyen, több eszközön is tárolják és elérjék fájljaikat anélkül, hogy aggódniuk kellene a biztonság miatt. Egyszerűen és hatékonyan ossza meg és működjön együtt dokumentumokon, és zökkenőmentesen szinkronizálja ugyanazon fájl offline és online verzióit. A OneDrive ideális megoldás azoknak a szervezeteknek és csapatoknak, amelyek nagymértékben támaszkodnak az együttműködésre, és nincsenek központi irodájuk.

Teams
Hozzon létre és kezeljen csapatokat és csatornákat, osszon meg fájlokat, ütemezzen értekezleteket és erősítse az együttműködést a Microsoft Teams segítségével. Legyen naprakész a projektek előrehaladásával és a csoportos csevegésekkel a tevékenységekben, és szükség esetén egyszerűen váltson a csevegésekről a hívásokra. A Teams egy hatékony együttműködési eszköz, amely számos funkcióval rendelkezik, amelyek célja a munka és a kommunikáció egyszerűsítése, valamint a termelékenység növelése. A távoli kommunikáció a vállalkozások számára soha nem volt jobb, mint a Teams segítségével!

Funkciók

  • Akár 1 TB felhőalapú tárhely felhasználónként. Tároljon és osszon meg fájlokat, és működjön együtt egyszerűen a dokumentumokon valós időben a nagylelkű, felhasználónként 1 TB-os OneDrive tárhellyel!
  • Hosztolja saját e-mailjét. Fedezze le az összes üzleti igényét, és hosztolja e-mailjét 50 GB-os postafiókkal és saját e-mail domainnel.
  • Hozzon létre online központokat az egyes projektekhez. Könnyedén létrehozhat mini weboldalakat projektjeihez, kezelheti csapatát, és nyomon követheti a feladatok előrehaladását a hatékony SharePoint segítségével.
  • Használja az Office alkalmazásokat akár 5 eszközön felhasználónként. Használjon egyetlen kulcsot a teljesen telepített Office alkalmazásokhoz öt mobileszközön, öt táblagépen és öt PC vagy Mac eszközön felhasználónként.
  • Folyamatos támogatás. Mindig van valaki, aki segít a problémákban a Microsoft által nyújtott éjjel-nappali telefonos és webes támogatásnak köszönhetően.

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Irodai szoftverek
Elosztási típus: elektronikus
Kulcsérvényesség: 12 hónap
Kulcshordozhatóság: Igen, PC-k között (Microsoft-fiókhoz kötve)
Nyelv: Minden nyelven (beleértve a magyart is)
Garancia: 24 hónap
Számla: Igen
Kereskedelmi/vállalati felhasználás: Igen
Operációs rendszer: Rendszerkövetelmények megtekintése
Eszközök száma: akár 5
A kulcs eredete: Új
Tartalmaz: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access (csak PC-re), Exchange, OneDrive for Business, SharePoint, Microsoft Teams, Microsoft Loop, Clipchamp